Var e vargen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rogue vill joina

Gå ner

Rogue vill joina Empty Rogue vill joina

Inlägg  Ntz tor jun 05, 2008 10:10 am

1. Namn: Johannes Eriksson, ingame: Ntz/Jômpâ, Hade en gång en shaman som hette Zlacker om någon kommer ihåg honnom:P

2. Ålder: 21 i år

3.Personligt brev:
jag har lira mycket wow, 2år har jag lira, Lirade på outland med min shaman en längre tid, Zlacker hette han.
Just nu lirar jag på kazzak där jag har min Gammla Main, en Präst jômpâ heter den, Men jag har tröttna lira på honnom o sattsar allt på roguen igen, Med min präst så har jag kört allt ifrån kara upp till 4 bossar i BT, så jag har Mycket XP. Men jag har inte lika bra gear med Roguen, men det duger, 240+hit 1600AP,
Andledningen jag söker hit är för att jag ska flytta tillbak mina gubbar till outland då jag har tröttna på Kazzak,

4. Karaktär:Ntz Jômpâ och Zlacker, Men Zlacker Is no more:(

5. Talents: Är Combat fist atm, Har inga Bra svärd:( Därför jag kör fist

6. Profil: eu.wowarmory.com/chara...zzak&n=Ntz <--- Roguen, han jag vill joina med, men kan även linka Prästens gear så ni ser att jag har Xp från MH/bt eu.wowarmory.com/chara...B4mp%C3%A2

7.Resistances (Warlocks med fire, tanks med nr/cr etc): Har inte mycket RS gear på min rogue, men det är lätt o fixa;)

8.Aktivitet:
Jag jobbar från 08.00 till 17.00 så från 18.00 till 00.00

9. Erfarenhet:Full kara full gruul Full ssc full tk alla bossar utom 1 i MH, 3bossar i BT

10. Attunements: all

11. Yrken: BS och POT master på roguen, Plocka blommer och Syr på Prästen

12. Kontakter: Hmm, har inte så stor koll på villka som är med i guilden atm, så jag vet inte

13.Varför <Var e VargeN> och varför vi ska rekrytera just dig? Är en najs gulid, jag vet att jag tyckte om den innan jag flytta ifrån outland iaf:)

14. Övrigt: GÄjmar mycket, Är Pratgald i vent(men inte på bossar)

Cheers // Ntz/jômpâ/ Zlacker(RIP)

Ntz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rogue vill joina Empty Sv: Rogue vill joina

Inlägg  Yule fre jun 06, 2008 11:35 am

Tja...

Du bör nog leta vidare tyvärr, Var e vargeN har inte haft någon aktivitet sen 20:e mars...
Hoppas du hittar något bra :)20
Yule
Yule

Antal inlägg : 47
Age : 43
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-03

http://www.jogu.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet